• pl
  • en
  • de
  • ru
  • el
  • sk
  • fr

INVADO dba o bezpieczeństwo dzieci

Nauka zasad bezpieczeństwa nie musi być monotonnym wykładem, na którym dzieci ziewają z nudów. Z takiego założenia wyszedł Pan Tomasz Tarara z Międzynarodowego Stowarzyszenia Policji (IPA), który przy wsparciu burmistrza miasta Lublińca oraz producenta drzwi INVADO zorganizował V Niebieski Festyn.

 

Impreza zgromadziła ponad 2000 dzieci, które w atmosferze wesołej zabawy poznawały najważniejsze zasady bezpieczeństwa na drodze i w codziennych sytuacjach oraz charakter pracy w różnych formacjach policyjnych. Wśród licznych atrakcji szczególnym zainteresowaniem cieszyły się zajęcia z udziałem zwierząt. Funkcjonariusze przeprowadzili pokaz konnej policji oraz szkolenia owczarków niemieckich, które wspaniale zaprezentowały różne elementy obrony przed napastnikiem. Duże emocje wzbudził także eksponowany przez lublinieckich komandosów transporter opancerzony „Rosomak” oraz pokaz policyjnego sprzętu bojowego. – Poza promocją bezpieczeństwa, impreza miała na celu ocieplenie wizerunku policji. Nie chcemy, aby dzieci utożsamiały funkcjonariusza ze smutnym panem, który konfiskuje nielegalne oprogramowanie – mówi Tomasz Tarara. Dlatego na tegorocznym festynie obecny był również Sznupek – maskotka śląskiej Policji, z którym wszyscy uczestnicy festynu chętnie pozowali do pamiątkowych zdjęć.

 

INVADO sponsorem „pudełek bezpieczeństwa”

 

Wkładem INVADO w organizację festynu było między innymi zasponsorowanie tzw. pudełka bezpieczeństwa. W kolorowym pudełku dzieci znalazły cukierki opakowane w edukacyjne papierki w kolorach czerwonym i zielonym – nawiązujące do świateł sygnalizatora dla pieszych, mini kolorowankę z obrazkową instrukcją postępowania w razie niebezpieczeństwa, odblask w kształcie misia oraz kartę identyfikacyjną z miejscem na imię, nazwisko i adres dziecka oraz informacją jak postępować w przypadku zgłoszenia na numer 112.

 

Pudełko IPA 1Pudełko IPA 2

 

Kolorystyka i grafika pudełka nawiązują do motywu przewodniego V Niebieskiego Festynu, na którym tym razem szczególny nacisk położono na przekazaniu informacji o korzystaniu z numeru alarmowego 112. - Impreza w interesującej formie propaguje bezpieczeństwo na drodze i w codziennym otoczeniu dziecka - mówi Joanna Dec-Galuk, odpowiedzialna za markę INVADO. –Angażując się w to przedsięwzięcie INVADO po raz kolejny potwierdziło swój wizerunek firmy zaangażowanej i aktywnie współpracującej z lokalną społecznością – dodaje.