Kontakt

INVADO Sp. z o.o.
Dzielna, ul. Leśna 2
42-793 Ciasna

Telefon +48 /34/ 35 10 540

E-Mail: biuro@invado.pl

Formularz kontaktowy

Polityka prywatności

Niniejsza Polityka prywatności dotyczy strony internetowej: invado.pl („Strona Internetowa”) jak również innych aspektów działalności realizowanej przez INVADO sp. z o.o.

***

  1. Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych (czyli podmiotem, który decyduje o celach i sposobach przetwarzania danych) jest INVADO spółka z o.o., z siedzibą w Dzielnej, pod adresem ul. Leśna 2, 42-793 Ciasna, KRS 0000066190, NIP 5750007575, REGON 002748808. (dalej: „Spółka” lub „Invado”).

W celu skontaktowania się z nami należy:

  1. wysłać e-mail na adres: rodo@INVADO.pl;
  2. wysłać list na adres: Dzielna, ul. Leśna 2, 42-793 Ciasna lub
  3. zadzwonić pod numer telefonu: 48 34 3510540.
  1. Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania danych

Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe na następujących podstawach prawnych i w następujących celach:

  1. Korzystanie z naszej Strony Internetowej:

Będziemy gromadzić i analizować dane zbierane podczas Państwa wizyt na naszej Stronie Internetowej w celach bezpieczeństwa, aby mierzyć sposób korzystania z niej, usprawniać jej funkcjonowanie i lepiej dopasowywać ją do potrzeb użytkowników, jak również w celach marketingowych (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem).

W powyższych celach możemy przetwarzać w szczególności dane zawarte w plikach cookies, w szczególności: unikalny identyfikator, nazwę strony internetowej z której pochodzą pliki cookies, czas ich przechowywania na urządzeniu końcowym, dane urządzenia, adres IP, informacje o sposobie i czasie korzystania ze Strony Internetowej, dane dotyczące lokalizacji, dane dotyczące kampanii reklamowej, w wyniku której użytkownik wszedł na Stronę Internetową, o wyświetlonych reklamach itp.

W tym celu będziemy wykorzystywać między innymi pliki cookies i inne narzędzia informatyczne, o których mowa w naszej Polityce Cookies. Pliki cookies inne niż niezbędne będą zbierane jedynie pod warunkiem, że wyrażą Państwo na to zgodę. Podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, czyli nasz prawnie uzasadniony interes (powiązany z udzielonymi zgodami na instalację plików cookies).

  1. Wysyłanie informacji za pośrednictwem formularza kontaktowego

Na Stronie Internetowej znajdują się trzy rodzaje formularzy kontaktowych – ogólny formularz kontaktowy, formularz dla mediów i formularz dla klientów inwestycyjnych.

Ogólny formularz kontaktowy i formularz dla mediów

Jeśli kontaktujecie się Państwo z nami za pośrednictwem ogólnego formularza kontaktowego lub formularza dla mediów, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail, tytułu oraz informacji zawartych w treści wiadomości. Możemy również przetwarzać informacje o Państwa numerze telefonu, jeśli zostanie wskazany (jego podanie nie jest obowiązkowe).

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na pytanie lub prośbę zadane przez formularz i ich archiwizacji (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

W zakresie, w jakim korespondencja jest prowadzona w celu zawarcia z nami umowy, zastosowanie znajdzie punkt 4 poniżej.

Formularz dla klientów inwestycyjnych

Jeśli kontaktujecie się Państwo za pośrednictwem formularza dla klientów inwestycyjnych, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, miasta, nazwy firmy (jeśli została podana) oraz informacji zawartych w treści wiadomości.

Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu odpowiedzi na pytanie lub prośbę zadane przez formularz i ich archiwizacji (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem). Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

W zakresie, w jakim korespondencja jest prowadzona w celu zawarcia z nami umowy, zastosowanie znajdzie punkt 4 poniżej.

  1. Odpowiedzi na zapytania kierowane z pominięciem formularzy

W przypadku skierowania zapytania z pominięciem formularzy kontaktowych dostępnych na Stronie Internetowej, przykładowo w sytuacji skierowania zapytania mailowo lub telefonicznie będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu odpowiedzi na zapytanie i archiwizacji udzielonych odpowiedzi. Zakres przetwarzanych danych osobowych będzie zależeć od rodzaju zapytania, może obejmować w szczególności dane wskazane w pkt 2 powyżej. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Spółki polegający na prowadzeniu korespondencji i odpowiedzi na skierowane pytania, czyli art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

W zakresie, w jakim korespondencja jest prowadzona w celu zawarcia z nami umowy, zastosowanie znajdzie punkt 4 poniżej.

  1. Przetwarzanie danych (potencjalnych) klientów / kontrahentów i członków ich personelu

Przetwarzanie danych klientów / kontrahentów – jednoosobowych przedsiębiorców lub spółek cywilnych.

Jeśli jesteście Państwo osobami prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą lub prowadzicie działalność w formie spółki cywilnej, możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w następujących celach:

  1. jeśli zwracacie się Państwo do nas z zapytaniem o ofertę, możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, adresu e-mail, numeru telefonu, nazwy firmy, informacji zawartych w treści zapytania oraz innych informacji niezbędnych do przygotowania oferty. Podstawą przetwarzania danych w tym celu jest niezbędność przetwarzania do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, czyli art. 6 ust. 1 lit b) RODO;
  2. jeśli zawarliśmy z Państwem umowę, możemy przetwarzać Państwa dane w celu realizacji zawartej umowy. Podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umowy czyli art. 6 ust. 1 lit. b) RODO;
  3. w związku z zawarciem z Państwem umowy ciąży na nas szereg obowiązków prawnych, w szczególności obowiązki podatkowe, związane z rozliczeniem umowy. Podstawą przetwarzania danych w tych celach jest niezbędność do realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa, czyli art. 6 ust. 1 lit. c) RODO;

Przetwarzanie danych osobowych członków personelu klientów lub kontrahentów

Jeśli jesteście Państwo członkiem personelu naszego klienta lub kontrahenta, w tym osobą uprawnioną do jego reprezentacji, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe związane w wykonywaniem przez Państwa obowiązków służbowych, w celu realizacji umowy zawartej przez nas z Państwa pracodawcą / zleceniodawcą/ innym podmiotem w imieniu którego Państwo działacie lub w celu realizacji działań prowadzących do jej zawarcia. Podstawą przetwarzania danych jest nasz prawnie uzasadniony interes polegający na utrzymywaniu relacji z klientem/kontrahentem, czyli art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

  1. Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa

Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu realizacji obowiązków nałożonych na nas przepisami prawa, w szczególności realizacji zobowiązań nałożonych przez sądy, organy ścigania, organy administracji publicznej itp. Podstawą przetwarzania danych w tym celu jest niezbędność do realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa, czyli art. 6 ust. 1 lit c) RODO.

  1. Newsletter

Jeśli wyraziliście Państwo chęć otrzymywania newslettera, a więc aktualnych informacji o oferowanych produktach i usługach oraz o działalności Spółki oraz podmiotów współpracujących, będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w postaci adresu e-mail w celu jego wysyłki. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes polegający na polegający na wysyłaniu informacji o produktach i nowościach na rynku, czyli art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

  1. Działania marketingowe

Możemy przetwarzać Państwa dane w celach marketingowych, w szczególności w celu oferowania Państwu naszych produktów, czy dostarczenia informacji o nich. Podstawą przetwarzania danych w tym celu jest nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na dostarczaniu informacji o produktach lub usługach, czyli art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

  1. Przetwarzanie danych użytkowników profilów społecznościowych

Możemy przetwarzać Państwa dane zgromadzone na prowadzonych przez nas profilach w portalach społecznościowych takich jak m.in. Facebook, Instagram, Youtube, Pinterest, LinkedIn w celu zapewnienia funkcjonowania tych profili, interakcji z Państwem, w tym odpowiedzi na zadawane pytania lub informowania o prowadzonej przez nas działalności (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem). Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.

  1. Ustalenie, dochodzenie i obrona przed roszczeniami

Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, w tym w celu prowadzenia wewnętrznych postępowań wyjaśniających (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem). Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

  1. Realizacja procesu rekrutacji

Możemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celach związanych w realizacją procesu rekrutacji, w tym jeśli wyrazicie Państwo zgodę – przyszłych procesów rekrutacji. Szczegółowe informacje w tym zakresie dostępne są w klauzulach informacyjnych zamieszczonych na Stronie Internetowej: www.invado.pl

  1. Prowadzenia konta i udzielenie dostępu do materiałów (Marketing Toolbox)

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w związku z udostępnianiem materiałów za pośrednictwem narządzia Marketing Toolbox, do którego dostęp jest możliwy po rejestracji / logowaniu. Dane będą przetwarzane w celu rejestracji, utworzenia konta i jego utrzymywania, weryfikacji Państwa tożsamości oraz weryfikacji spełniania przez Państwa wymogów uzyskania dostępu do konta i zawartych w nim informacji (co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem). Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit f) RODO.

  1. Obowiązek podania danych

Podanie Państwa danych osobowych jest dobrowolne. W niektórych sytuacjach brak podania danych uniemożliwi jednak realizację pewnych czynności, czy realizację usług na Państwa rzecz przykładowo:

  1. w przypadku, gdy chcecie Państwo wysłać do nas zapytanie za pośrednictwem formularza, wskazanie danych oznaczonych gwiazdką (*) jest niezbędne, żebyśmy mogli odpowiedzieć na Państwa pytanie i prowadzić z Państwem korespondencję;
  2. w przypadku Państwa danych zbieranych w celu wykonywania zawartej z Państwem umowy (lub zbieranych na Państwa żądanie przed jej zawarciem) podanie tych danych jest niezbędne, abyśmy mogli nasze usługi wycenić, a następnie je wykonać i rozliczyć;
  3. w przypadku gdy kontaktujecie się Państwo z nami jako członek personelu podmiotu z którym mamy zawartą umowę, przetwarzanie Państwa danych jest niezbędne do celów realizacji tejże umowy;
  4. w przypadku wizyt na naszych profilach w portalach społecznościowych przetwarzanie Państwa danych takich jak imię, nazwisko lub nick oraz wizerunek (jeśli został umieszczony w profilu) jest niezbędne do korzystania z usług oferowanych przez te portale;
  5. w przypadku, gdy wyrazili Państwo chęć otrzymywania od nas informacji marketingowych, niezbędne będzie przetwarzanie Państwa adresu e-mail.
  6. w przypadku chęci uzyskania dostępu do materiałów dostępnych po zalogowaniu się, niezbędne będzie podanie Państwa danych w celu weryfikacji Państwa tożsamości i spełniania warunków otrzymania dostępu do materiałów oraz w celu prowadzenia konta.
  1. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe możemy przechowywać przez następujące okresy:

  1. w przypadku danych przetwarzanych w związku z prowadzeniem Strony Internetowej, Państwa dane osobowe możemy przetwarzać przez czas niezbędny do realizacji celów do których zostały zebrane, z zastrzeżeniem że czas przetwarzania danych osobowych zawartych w plikach cookies wskazano w Polityce Cookies;
  2. w przypadku danych przetwarzanych w związku z zawarciem umowy oraz danych niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na nas w związku z jej zawarciem – do upływu okresu przedawnienia roszczeń lub przedawnienia roszczeń podatkowych (w zależności od tego który z tych okresów upłynie później). W przypadku wszczęcia postępowania w sprawie, dane będą przetwarzane do momentu jego prawomocnego zakończenia. W przypadku, gdy przepisy prawa zobowiązują nas do krótszego przechowywania danych, dane będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach prawa;
  3. w przypadku przetwarzania danych do celów marketingowych, będziemy przetwarzać Państwa dane do momentu wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania;
  4. w przypadku danych przetwarzanych w celu prowadzenia konta dane będą przetwarzane do momentu złożenia przez Państwa rezygnacji z posiadania konta lub usunięcia konta przez Invado;
  5. w przypadku pozostałych danych, dla których podstawą przetwarzania są nasze prawnie uzasadnione interesy, dane będą przetwarzane do momentu osiągnięcia celu przetwarzania lub wniesienia przez Państwa sprzeciwu wobec takiego przetwarzania z wyjątkiem sytuacji, gdy:
    1. nasze interesy przeważają nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać dalej, lecz nie dłużej niż jest to niezbędne dla celów przetwarzania;
    2. potrzebujemy Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – w takim przypadku dane będziemy przetwarzać do momentu prawomocnego zakończenia postępowania arbitrażowego, sądowego lub egzekucyjnego (jeśli będzie prowadzone).
  6. W przypadku danych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody – do momentu jej wycofania.
  1. Przysługujące Państwu prawa

W związku z przetwarzaniem przez nas Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do danych;
  2. prawo do sprostowania danych;
  3. prawo do usunięcia danych;
  4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
  5. prawo do przenoszenia danych;
  6. prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych, jeśli została nam udzielona, przy czym skorzystanie przez Państwa z tego prawa nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego do chwili cofnięcia przez Państwa zgody;
  7. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na przetwarzanie przez nas Państwa danych.

Mają Państwo także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, jakiego dokonujemy ze względu na nasze prawnie uzasadnione interesy (na podstawie art. 6 ust. 1 f) RODO).  W takim przypadku nie będziemy mogli dalej przetwarzać Państwa danych, chyba że nasze ważne, prawnie uzasadnione interesy będą przeważać w konkretnym przypadku nad Państwa interesami, prawami lub wolnościami oraz w sytuacji, kiedy będziemy potrzebować Państwa danych do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

  1. Odbiorcy danych

Możemy przekazywać Państwa dane osobowe:

  1. dostawcom, usługodawcom i innym partnerom, z którymi współpracujemy w zakresie niezbędnym do realizacji umów, działań marketingowych i obsługi bieżącej działalności przedsiębiorstwa, w szczególności firmom, które zapewniają nam usługi hostingowe, informatyczne, marketingowe i analizy aktywności na stronie internetowej, usługi doradcze, analityczne, audytowe, prawne, podatkowe;
  2. firmom pocztowym i kurierskim, bankom;
  3. podmiotom z grupy kapitałowej ARBONIA, do której należy Invado (spółkom powiązanym z Invado);
  4. podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na mocy przepisów prawa.

W zakresie korzystania z technologii Meta w celu analizy danych w celach reklamowych Invado jak i Meta Irelands (Meta Platforms Ireland Limited, Block J, Serpentine Avenue, Dublin 4, Irlandia) pełnią rolę współadministratorów danych. Aby dowiedzieć się więcej na temat uzgodnień dotyczących współadministrowania, kliknij w link: Facebook.

  1. Transfery danych

Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dane będą przekazywane do Konfederacji Szwajcarskiej, a podstawą przetwarzania danych osobowych jest decyzja Komisji Europejskiej z dnia 26 lipca 2000 r. uznająca Konfederację Szwajcarską za kraj zapewniający adekwatny poziom ochrony danych osobowych.

Ponadto Państwa dane osobowe mogą być przekazywane poza EOG w związku z korzystaniem z mediów społecznościowych, czy plików cookies. Podstawą transferów danych mogą być w szczególności standardowe klauzule umowne lub decyzja Komisji Europejskiej o zapewnieniu odpowiedniego stopnia ochrony danych osobowych (tzn. decyzja adekwatnościowa). Transfery danych do USA mogą następować w szczególności w ramach programu EU-US Data Privacy Framework.

  1. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji 

Nie będziemy podejmować wobec Państwa decyzji opartych o zautomatyzowane przetwarzanie danych osobowych, w tym profilowanie, wywołujące dla Państwa skutki prawne. W ramach prowadzenia procesu rekrutacji może dochodzić do profilowania w celu dopasowania aplikacji kandydata do aktualnych ofert pracy, jednak nie w sposób zautomatyzowany.